måndag 8 november 2010

Lite galet ...

Ser nu att jag har lagt in samma bild i två inlägg ...
Lite stressad är jag nog allt ...
Det är ju konstigt att man ska göra allt på samma gång. Laga mat, plocka undan och samtidigt hålla på och blogga !!! Är det bara jag som gör så eller är det en allmän åkomma ? kanske mest bland oss "hemmajobbande " kvinnor ? Varför måste vi hinna med så himla mycket ?
Jag tror att jag har svaret på den frågan : Vi är ju mest hemma och SER HELA TIDEN vad det är som behöver göras. Tyvärr så tar vi ju hand om det oxå, fastän att vi ibland inte hinner med, eller kanske rent av egentligen inte orkar det ...

Det var lite gnäll från mig, men det känns skönt när man har fått skriva av sig det värsta ... sen spottar man i nävarna och fortsätter med NÄSTAN samma energi

Önskar alla en trivsam eftermiddag
Många JOBBEKRAMAR från mig till ALLA DUBBELARBETANDE KVINNOR !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar