söndag 7 november 2010

Det är långt mellan inläggen ...

Har haft förmånen att ha dottern hemma en hel vecka nu. Känns konstigt att hon har åkt igen. Hon åkte idag tillbaka till Design-skolan i Leksand där hon trivs otroligt bra. Kika gärna in i hennes blogg, där ni kan få se vad hon pysslar med i skolan. http://www.ecadesign.blogg.se/.

Här hemma är det verkligen slutspurten. Har nu bara fyra dagar på mig att göra färdigt det sista som ska få följa med på JULMÄSSORNA. Den första mässan är nu på fredag 12 november med början klockan 12.00 på Lilla Böslid, som ligger strax söder om Halmstad.
Hjärtligt välkomna dit och bli inspirerade av alla julklappstips som finns till försäljning där.

Här kommer några bilder på det som jag har lyckats sy under veckan trots allt annat som har hänt. Det har ju varit HÖSTLOV och då gör man ju mycket annat också.
En liten kramis. Gillar att han/hon är så glad

En broderad handduk 50 x 70 cm

En broderad handduk till
Har gjort några figurer till, men ljuset är inte så bra för fotografering, så det får bli ett annat inlägg.
Har broderat ett gäng jeansklänningar, men de är inte ihopsydda ännu. Det får bli morgondagens projekt.
Har beställt lite nya tyger, men de kommer ju inte att hitta hem till mig så snabbt så jag hinner sy något nytt av dem till mässorna.

Nu ska jag återgå till mitt underbara "jobb"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar