torsdag 10 juni 2010

Skolavslutning !!!


Jaha, då har man varit på skolavslutning !
Kan ni tänka er... DET REGNADE !!!
Förvånande ? Nä, inte alls. Vi har blivit begåvade med "skitväder" just nu.
MEN ... jag kom på att nu kan det bara bli bättre !!!!!!!

Sonen ligger just nu på soffan och slötittar på tv ... hmmm... en bra början på sommarlovet ? Känner att jag har liksom ingen inspiration att göra just något speciellt heller.
Måste ju dock packa ner allt som ska med till första Wimsan-partyt
Trodde att jag skulle hinna med att sy färdigt klänningarna i linnetyget, men den tanken får jag lägga åt sidan. Har inte maskinerna krånglat innan, så är det ju precis ett bra tillfälle att de ska göra det nu. Känner inte för att lägga ner tid på att sprätta. Antagligen är de trötta på mig just nu, maskinerna menar jag ... De får vila någon dag ...

Nu ska här lagas middag och kanske att vi sen känner för att baka något gott till fika
Ha en riktigt bra dag önskar jag er alla

1 kommentar:

  1. Hoppas att det går bra på partyt! Fast det är jag helt säker på att det gör!!
    Bakade du nåt kul? Jag har en rabarberpaj i ugnen precis nu.. Ibland måste man nog baka istället för att sy.. Men bara ibland.. ;o))

    SvaraRadera