tisdag 22 juni 2010



Jaha, då var den helgen över ...
Luften gick ur mig helt och hållet. Var ju på bröllop i lördags. Ett helt underbart bröllop ... Dock inte det kungliga, men jag får säga att jag tycker att "våran" brud var snäppet vackrare än kronprinsessan. Ja, ja man får ju tycka vad man vill. Fint var det i alla fall.
Jag hade fått äran att ta hand om deras lilla "guldklimp" från fredagen till söndagen. Vi var med på bröllopet, men fick gå hem "lite" tidigare än de övriga gästerna. Det är ett riktigt litet charmtroll deras lilla "guldklimp".

Idag flyttar vi i alla fall ut till stugan. Har redan kört ut ett lass med saker. Givetvis följer mina symaskiner med dit. Måste ju få jobba ... Idag lyser solen med full kraft och det bådar gott inför midsommar. Man blir så glad i själen av solen ...

Jag måste få berätta att jag har vunnit burkarna hos pumpalicious.blogspot.com. Jag blev jätteglad. Är ju ett riktigt burkfreak. Jag tycker att det är så fint med burkar för man kan ha saker framme men ändå är de gömda och då gärna i någon fin burk. Tack så mycket !

Nä, nu måste jag fortsätta packa grejor till stugan ...
Ha en skön dag önskar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar