torsdag 3 juni 2010

Fler beställningar klara !!!






En jacka till en tjej som kör på ponnytravet med egen häst.


Såhär ser den ut på baksidan.
Färg och modell har beställaren bestämt.
Hon blev jättenöjd med jackan, så då är jag det oxå.

Ännu en mus är klar och har anlänt hos beställaren.
Pris 125 :-

Har även fått färdigt lite plagg som låg i "utklippt-högen"

Bodysar i interlock-trikå
storlekar: 62, 68 och 74

Älskar detta jeans-trikåtyg
storlekar: 62, 68 och 74
Byxor och body ihop kostar 250 :- / set

Har fått fler beställningar, så nu måste jag rita om mönsterna till rätt storlek.
Ett evighetsgöra, men när det är klart så har man ju grundmönsterna
Nu önskar jag mest att jag skulle vinna pengar så att jag kan köpa mer tyg.
JNY kommer ju snart med nya tyger och även Znok har ju fått hem nya. Vill ha ....

Det var allt för idag !
Hoppas att det blir en lika fin dag i morgon som idag .

1 kommentar:

  1. Höj priserna lite så har du råd mer mer tyger!! Nog är väl din tid värd mer än 125 kr för en sån fin mus som du har gjort i inlägget tex? Å byxor å body för 250!! Det är urbilligt ju!! Eller??

    Tycker du att jag är helt ute och cyklar nu? Jag känner bara att det är lite som någon sa i en tråd på sysyidan att om vi inte värderar vår tid högre så gör ingen annan det heller. Å du gör så urfina saker att du utan vidare skulle kunna höja med några %!! =o))

    SvaraRadera