måndag 2 januari 2017

Välkommen 2017

Nu är det nya året verkligen på gång. Känns lite konstigt, för det blev liksom ingen riktig vinter och  jul, för snön har ju inte ens kommit ännu. Tror att vintern tar fart snart, för det brukar ju bli lite kallare i början av året.
Nu blickar vi framåt och först i mitt liv är att jag ska börja skolan och börjar med att läsa lite administration. Det ska bli kul, för jag gillar att lära mig nya saker.
Tänkte starta upp Wimsanparty igen. Det var ju väldigt uppskattat när jag hade det innan.

Vad är då ett Wimsanparty undrar ni kanske ?
Jo, det är ett party där jag kommer hem till er och visar upp mina modeller på barnkläder. Ni bjuder hem lite vänner, som får titta, känna och klämma på kläderna. Kläderna jag har med mig är till salu, men man har även chansen att beställa kläder i de modeller som jag gör och kan då kombinera de tyger man själv gillar. Det blir en egen design liksom ...
Låter det spännande ? Tveka inte att höra av er till mig, så bokar vi in ett party

Nu har jag börjat läsa och det är lika kul som jag hoppades på att det skulle bli. Jag delar in dagen i "lektioner" och när jag har lite rast så tillbringar jag den i syrummet. Det är en bra kombination, rensar hjärnan i syrummet, sen är det plats igen för mer skolarbete

Lite beställningar har jag fått färdiga
En tunika i det glada elefanttyget. Fickor fram, där man kan lägga lite leksaker eller annat kul i

En klassisk modell på sparkbyxa för de allra minsta barnen. 

Filtar till ett tvillingpar. Hoppas att de kommer värma gott, sen när de är så stora att de har kommit ur kuvösen. Liten blir stor och det är vi ju glada för

Den här lilla prematurdockan har åkt hem till sin familj. Hej då säger hon ...

Jag vill önska alla en fin torsdag även om det är både mulet och regnar lite här i Ränneslöv






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar