lördag 31 mars 2012

Mässa på Wapnö

Mässa på Wapnö är det den 18 - 20 maj. Där ska Wimsan Kids stå med sina egendesignade och egentillverkade barnkläder. Det ska bli jätteroligt att stå på mässa igen och få träffa alla glada mässbesökare. Många börjar ju bli vana vid att jag står där med alla mina barnkläder, och i år kommer jag att ha lite större storlekar med mig. Efter den helgen är det ju lilla Estelle, kronprinsessan Viktoria´s lilla dotter som ska döpas också, så mina dopklänningar kommer jag att ha med mig. Måste bara ordna till lite finare bilder på dem, så att även de kan komma med i min webshop.

När jag ändå berättar om mässor, så kommer jag att finnas på Wapnö julmässa i år igen. Sen finns det ett par mässor till som jag kanske kommer att stå på, men det är inte bestämt ännu

Singoallaklänning med fina blommor
Några singoallaklänningar har det blivit sydda i veckan som har gått. Denna somriga klänning finns bara i två storlekar 98 och 104.  Tyget är tyvärr slut hos Stoff och stil, men som sagt, jag har två jättefina klänningar klara hos mig och de finns i webshopen.


Här syns kanten nertill och där har jag satt en resår så klänningen får ett lite mer ballong-aktigt stuk. Tyget är en skön jersey och klänningen har en härlig vidd.

Njut nu av resten av denna helgen, även om den är lite kall i vinden, men solen skiner gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar