söndag 18 mars 2012

Annorlunda beställning

Annorlunda beställningar får jag in ibland hos Wimsan Kids. Det är kul med sådana utmaningar. Då är det bra att vara lite kreativ och komma bort från sitt eget tänk. Jag har fler utmaningar på gång och det är plagg till lite större barn. Det är ju inte riktigt det som jag sysslar med vanligtvis, men mycket utvecklande för mig.

Nordiska länderna på t-shirt
Här syns alla fem deltagande länder


Sverige flagga
Såhär ser t-shirten ut
Flaggan finns på baksidan också

Det har varit sjukstuga här i vårat hem nu i en hel vecka. Tycker att det är dags för att återgå till det normala. Inget ovanligt med influensa nu, för det är de tiderna. Har hört att var och varannan har samma som vi, men nu hoppas jag att våren gör sitt intåg och vi kan lämna sjukdomarna bakom oss
Jag avslutar dagens inlägg med några snödroppar som jag hittade på en liten promenad häromdagen

Snödroppar



1 kommentar:

  1. Vilken kul utmaning! Fina blev de också! Underbart nu när de små snödropparna tittat fram, längtar såå till lite varmare temperaturer... =)

    SvaraRadera