fredag 15 juli 2011

Mina kläder i fysisk butik

Har fått en återförsäljare i Helsingborg / Ramlösa. Det är ApelsinGredelin som har tagit emot en del plagg från Wimsan Kids kollektion. Besökte hennes söta lilla butik i Ramlösa igår. Det var ett mycket trevligt möte. Vi hade massor att prata om och nu är jag verkligen supertaggad. Fick massor av idéer, så nu får symaskinerna jobba igen.
Gör en liten utflykt dit, det är litet men väldigt mysigt och värt ett besök.

Har en del solhattar i en annan butik som finns i Falkenberg närmare bestämt Hermana Hudvård. Där finns Ruth som är en riktigt härlig tjej. Hon har massor av roliga produkter. Även det är en bra utflykt om man gillar hudvård och andra annorlunda och nya produkter.

Nu finns en del av mina nysydda plagg i min webbutik och fler kommer att komma in.

Önskar alla en bra fredag !

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Hoppas att du har det lika bra i din stuga som jag i min :D. Själv har jag ju tagit full semester från sömnaden, men jag ser att du är lika flitig som vanligt. Jag skulle tycka att dte vore jättekul att träffas snart. Hur ser det ut för dig framöver? I veckan har vi haft mina föräldrar här, eller rättare sagt i en stuga på området. De beger sig av hemåt på söndag, så efter det kan jag i princip när som :D. Vi kan väl höras vidare på sms. Kram

    SvaraRadera