söndag 21 mars 2010

Jag har varit på mässa

Inte en sådan mässa där jag har stått själv. Detta var en UF-mässa med massor av egna företagare från gymnasiet. Dessa killar och tjejer har som projekt eller ämne i skolan, att starta ett företag med allt vad det innebär. Den enda skillnaden är att de inte betalar någon moms, om inte de säljer för ba. Det har ju faktiskt hänt. Vi har ett par killar här i stan som kom med en idée och idag är de miljonärer. Kul när det går bra, tycker jag.

 Jag stod uppe på läktaren och tog bilderna, som ni ser så var det mycket utställare och mycket folk som besökte mässan.
Jag får ju erkänna, att där var inte så mycket i år som var någon sån där a-ha upplevelse. Det var bara några montrar som verkligen var genomtänkta och snygga.

Jag passade på att dela ut lite reklam för min egen hemsida.
Det fanns några tjejer med "härlig kula på magen".

Det var allt från fredagens mäss-besök


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar