tisdag 16 mars 2010

Isfläck och stilla broderier

Vad menar jag med det nu då ?
Jo, i lördags tog jag en härlig promenad i det strålande solskenet. Där gick jag i godan ro och helt plötsligt så försvann mina ben ... Platt fall på ryggen för mig, blev det.
Mötte en man som kom fram till mig och undrade hur det gick, men jag kände inget då. Jag gick vidare och när jag kom in i en affär, som var mitt mål, så upptäckte vi att det droppade från min hand. Det blödde från ett sår, men det satte jag plåster på. Allt var bra då, men på söndagen DÅ kände jag hur ryggen hade tagit stryk av fallet.
Gårdagen fick jag vara lugn, men ett par broderier fick jag ihop. Vilken tur jag har som kan sätta maskinen uppe på mitt klippbord, så jag kunde stå upp och brodera.
Vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade min sömnad. Visst har jag värk i alla mina leder, men sömnaden ger mig ro att kunna "glömma bort " ...

En lite "påskkorg" att lägga påskpresenten eller godiset i
istället för ett tråkigt påskägg
Höjd 16 cm och bredd 14 cm
Helt klädd inuti och linnetyg på utsidan
Pris :  95 :-


Av denna söta lilla musen blev det en liten kasse att ha småsaker i
Den har en rund botten och är ca 18 cm hög
Denna har ingen klädsel inuti
Tyget är lite grövre linnetyg
Pris:  95 :-

Skicka ett mail till mig om du vill köpa någon av dessa små skapelser

ÖNSKAR ALLA HÄRLIGA MÄNNISKOR EN RIKTIGT BRA DAG
TJINGELING !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar