söndag 24 februari 2019

Den 4:de Mars går en stor dröm i uppfyllelse

Drömmar om en egen butik har jag haft i över 25 års tid. Jag har inte haft en helt klar bild över hur den butiken skulle se ut, men nu har den bilden klarnat. Nu förstår jag varför den bilden har varit så suddig. 
Butiken är inte enbart min utan jag har blivit en del i Catrins butik, Wilda Ekologiskt i Laholm. 
Det började för ett par år sedan då jag frågade henne om hon ville ha mina prematurkläder i sitt sortiment.
Det ville hon och på den vägen är det. 


Det känns helt fantastiskt och just nu syr jag så maskinerna glöder. 
Det blir en tävling, en nyhet och lite tilltugg. 
Kom och fira med oss hela vecka 10. Vi slår upp portarna klockan 10 den 4 mars

Hjärtligt välkomna hälsar Catrin och mari


1 kommentar:

  1. Benjamin Briel Lee var hela tiden mycket professionell och höll mig medveten om allt som hände. Om jag hade några frågor var han alltid tillgänglig att svara på. Detta var mitt första hemköp, jag visste inte mycket om låneprocessen, han gjorde det väldigt enkelt att förstå de saker jag hade frågor om. Jag gillade verkligen att arbeta med honom. ”
    Han är en låneansvarig som arbetar med en grupp investerare som är villiga att finansiera alla projekt eller låna dig alla belopp med mycket låga räntor. Kontakta Benjamin Briel Lee E-post: 247officedept@gmail.com Whats-appnummer: + 1-989 -394-3740.

    SvaraRadera