onsdag 14 januari 2015

Mycket på gång

Gjorde ett test på Facebook, där man skulle se vilka tre ord man såg allra först
Mina ord blev " succé, lust och hälsa "
Ja, dem tycker jag låter alldeles utmärkt. Det kör vi på ...
Mina tre nackkotor med tillhörande diskar, håller på att läkas. Jag mår bättre och bättre för varje dag. Snart kan jag åter sitta vid symaskinerna mer än en halv timme åt gången. Jag mår ju så bra i själen när jag får sitta och vara kreativ

Har faktiskt sytt ett par plagg till mig själv
En klänning i trikå. Väldigt skön att ha på sig
En klänning till, men lite mer klockad i kjoldelen. Trekvarts ärmar passar mig som är så frusen. Det kommer bli fler i dessa modellerna. Snabbsydda, o det är ju aldrig fel

Nu jobbar jag på en ny hemsida som inte kommer vara en ren webbshop. Det är meningen att man ska kika runt på alla inspirationsbilderna och sen sätta ihop sitt eget plagg efter vissa modeller. Precis som på ett homeparty med Wimsan kläder. Hoppas att mina idéer kan bli verklighet 😃😃😃

Facebooksidan till Wimsan Kids kommer oxå att få sig en upplyftning. Det tar mycket tid, men det går framåt. Har ju en del gamla bilder på tyger som inte riktigt finns längre. Kanske att jag skulle gå igenom denna bloggen oxå. Japp, det får jag jobba med

Jag slutar med en bild på ännu en klänning, som jag fick tyget i julklapp av min dotter. Jag fick minsann sy den själv, hihi ... Ett kärt arbete
Tack, min Goa dotter





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar