tisdag 7 augusti 2012

Augusti och tiden går så fort

Att tiden går så fort, det känner vi alla till. Men det gör egentligen ingenting, bara man hinner med det som egentligen betyder något. Hittade precis en snigel, när jag hämtade vatten till stugan ( har nämligen inget rinnande vatten i den ) och började fundera över vart den snigeln var på väg .... ? Och i nästa tanke undrade jag över vart är jag själv på väg ? Hmm, tål att tänkas på ...

När det gäller dagens strapatser, så är jag helt på det klara med vad det är. Jag ska fortsätta klippa ut höstens plagg. En ide föder en annan, det är så det fungerar i mitt lilla huvud. Sen hoppas jag på att få kunna visa upp många små härliga plagg. Sen ska jag packa ner alla mina sysaker, för nu bär det av hemåt stan igen. har bott i stugan nu i nästan 8 veckor och nu känns det skönt att få komma hem till alla bekvämligheter i lägenheten igen.

I dagens inlägg har jag inga bilder på nya plagg, så ni får denna vackra blomma istället med alla dess vackra färger. Påminner lite om höstens färgprakt i alla dessa mustiga färger
Önskar er en riktigt bra dag


2 kommentarer:

  1. Frågan vart man är på väg är både intressant och viktig. Att ställa sig själv frågan betyder att man bryr sig om sig själv. Jag tar själv väldigt stora steg just nu bara på grund av att jag stått stilla så länge. Jaf har också sytt mycket, men det var många år sen, men det var både kontemplativt, roligt och hjälpte mig att sortera mina tankar. Man kanske skulle ta upp det igen:-)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag funderar också.. Fast mina funderingar handlar om mitt jobb som jag inte ska tillbaks till på nästan 2 år så jag har lite tid på mig att tänka.. ;o)
    Ska bli kul att se höstplaggen!!
    Kram på dig

    SvaraRadera