torsdag 5 augusti 2010

Jag har fastnat i djungeln ...

... eller rättare sagt, så har jag fastnat i djungeltyget
Nu har jag gjort färdigt setet som ska bli en doppresent i djungel och jeans
Jackan visade jag i förra inlägget och här kommer resten av kläderna
Alla plaggen är i storlek 74
Jeansen är i jeanstrikån ( som är min storfavorit )
med fickor både fram och bak och fuskgylf
Allt enligt beställaren


Det blev några dregglisar oxå.
En med grön baksida och en med turkos baksida
Det enfärgade är den härliga jerseyn från JNY

Fick även hem nya namnlappar från minanamnband.se

En riktig färgpalett ( om jag får säga det själv )
Har ett par färger till som jag gärna vill ha

Idag har vi ett mycket bra syväder. Det är lite molntussar på himlen
så det kommer nog inte att bli alltför varmt att jobba på altanen.
Nu börjar sommarlovet lida mot sitt slut och vi flyttar hem till lägenheten igen. Känns lite vemodigt, men det är ju så det är med sommaren. Den ska man njuta av så mycket man bara kan, för snart är det höst och då får vi njuta av att vara inomhus och tända en massa ljus  mm
Man ska ta vara på det bästa av varje årstid

Det var allt för mig, just nu i alla fall
Kramar från Mari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar