måndag 16 augusti 2010

Första ugglan ...

Hade en halvfärdig dress i grå trikå, hur tråkigt är inte det ?
Så jag började leka lite och fick den briljanta idén att sätta dit en applikation på magen. Vad kunde inte passa bättre än de härliga ugglorna ? Så fick det bli ...
Walldofrdockan " Dennis " fick agera modell
Byxorna är i trekvartslängd
Storlek: 74

Tröjan är lite rundad i nederkant med orange stickning
Ugglorna kommer från Znok´s uggletyg, som jag fick häromdagen
Pris för setet: 250 :-
Blev du intresserad av att köpa detta enda exemplar, så hör av dig till mig på min mail
wimsanmari(@)gmail.com

Nu har jag fått ordning i mitt syrum efter att alla maskiner och andra tillbehör har varit med mig ute i stugan, så det kändes som en dröm att få sitta och sy lite idag. Hoppas att jag hinner vara där lite mer i morgon.

Ikväll blir det brodering av en apa !

Ses och hörs ! Tjingeling !

2 kommentarer: