måndag 10 februari 2014

Nytt babynest

Fick beställning på ett babynest förra veckan av en vän som själv är väldigt duktig på att sy. Det kändes smickrande att hon gav mig det uppdraget. Nu är det klart och jag klippte ju givetvis ut två till som jag sydde ihop igår.
När jag gör babynest så gör jag en lös madrass till. Tycker att det känns praktiskt, då man slipper tvätta hela nestet om det skulle hända en liten "olycka". Jag kommer att göra fler i andra tyger under våren, som ska följa med mig på trädgårdsmässan på Wapnö den 16-18 maj 2014


Babynest med lös madrass till kostar 600 kr plus frakt. Madrassen har ett lakan som är sytt som en påse där man stoppar in madrassen i. Alla delar tvättas i 40 grader, men jag vet inte hur lyckat det blir att torktumla dem, för jag äger ingen torktumlare. Storleken på madrassen är 55 cm lång och 30 cm bred. 

Här är den andra i härligt grön färg med flodhästar på.
Vid frågor kontakta mig via mail ( se adress i kolumnen till höger ) eller via hemsidan www.wimsankids.se 

Välkomna !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar