söndag 23 september 2012

Färdiga plagg från homepartyt

"Stina" Singoalla med långa ärmar
En singoalla med långa ärmar i den röda jerseyn med vita klöver på. Liten resår i halsen som gör att det är lätt att trä den över huvudet. Liten resår i ärmslutet, som inte ska sitta för hårt
En väldigt enkel klänning / tunika, men jag gillar det där enkla. Det blir väldigt vackert
"Lisa" tunika
Här är en annan variant på tunika / klänning. Långa ärmar med mudd i slutet och en liten smal mudd i halsen. Den är lite lätt utsvängd i modellen. Här har kunden valt svart jersey med flugsvampar på och randiga ärmar i rött och vitt. Klassiskt och fräscht med ränder
"Ragge" långärmad t-shirt 
Den här kombinationen var lite oväntad, men blev väldigt bra. Lite unisex i kombinationen. Detta är en del av en syskonmatchning. Den andra tröjan som är en body ser ni på bilden nedanför


"Butter" body med långa ärmar
Bodyn har en omlott i halsen och är kantad med samma blå som ärmmuddarna. Knäpps med två knappar i grenen. Gillar de stora härliga prickarna. Jerseyn är verkligen mjuk och skön, så den passar på en liten tjej eller kille. Till detta kan man ju ha randiga byxor med mudd nertill eller så blir det väldigt snyggt med jeans i jersey
"Rocko" jeans
Jeansen i jersey är perfekta till det lilla barnet. Är mjuka och sitter skönt med den breda resåren i midjan. Passar till så mycket, både bodysar och tröjor. Vill man ha så dem passar till en speciell tröja kan man ju sätta mönstrade fickor bak, samma som på tröjan. Långa muddar i benen gör att de växer med barnet och är lätta att trä i nu när overallerna är i antågande.

Här är baksidan på jeansen. Ficka bak måste där ju vara

Jag har sagt det förut, men det tål att sägas igen
Jag älskar att vara ute på Homeparty.
Gästerna väljer och vrakar bland mina modeller och sen sätter de sin egen prägel i färg och mönster. Plaggen blir unika och jag har väldigt kul

VILL TACKA ALLA MINA HÄRLIGA VÄRDINNOR OCH DERAS GOA GÄSTER



2 kommentarer:

  1. Vilka söta klänningar.Super söta.kram jenny

    SvaraRadera
  2. Så söt singoalla, å svampklänning.. Å jeansen gillar jag RIKTIGT mycket!! Oj så snygga dom är!
    Tittade in i din butik igår och sörjde att jag inte har råd att köpa några av dina plagg till mina kottar..

    SvaraRadera