onsdag 13 oktober 2010

Svaret på "sneak peaken "

Sådana här blev det :
Spöken på en storlek 98


En tjejvampyr på en storlek 110


Och en killvampyr på en storlek 116

Tyget är interlock i riktigt "pumpaorange" färg.
Bruna muddar och stickningar.
Har inte riktigt bestämt mig om det ska gå att knäppa i halsen
Mönstret är säkert 20 år gammalt och är en smalare variant
av joggingtröja.

Gillar de här små busiga vampyrerna. Passar nu till halloween.


Lite nya mössor har det oxå blivit
Passar huvudomfång 38, 40 och 46
Den långa flärpen kan man knyta till en knopp

Lika dana fast i annan färgställning.
Fodrade med samma tyg som yttertyget

Här har jag provat ett egenritat mönster.
Måste bara prova på någon. Den är i alla fall 40 cm runt om.

Det blev mycket bilder och lite text,
 men jag är alldeles för trött för att orka skriva mer.
Nu ska jag prova min säng ...
Sov gott !

5 kommentarer:

  1. Gillar de där mössorna med "svanas" där uppe, är jättesöta, kram Marie på MINANA DESIGN

    SvaraRadera
  2. "svanas" jag skrev fel !!!!!!!!!! svans ska det vara !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Heltuffa tröjor, kul med broderierna som blir fina nu till halloween!

    SvaraRadera
  4. Vilka fräcka tröjor! Verkligen riktiga halloweentröjor! Snyggt som vanligt :-)

    SvaraRadera
  5. Åh, vilka fina kläder. Broderierna är verkligen jättecoola :D
    Kram

    SvaraRadera