fredag 10 september 2010

Jeans, jeans och ännu ett UFO

Rymdvarelserna anfaller ...
Min älskade jeanstrikå blev prydd med denna söta lilla rymdfigur
Storlek: 80
Pris:  275 :-

Byxorna har en bakficka och två framfickor. 
Alla stickningar är med orange tråd. 
Gillar kontrasterna

 
En annan variant av tunika.
Denna har jag gjort till min dotter Emma.
Har bara varit i UFO-högen sen i somras.
Emma går på skola i Leksand, så jag skickade den till henne igår.
Fick ett fint sms i förmiddags från henne. Hon var mycket glad !!!
Knappar får hon köpa själv. Hade inga snygga hemma som passade.

Nu kommer lillsonen snart hem, då ska vi åka och hämta storebror och barnbarnet och göra ett besök på "Godis på landet". Här ska frossas i härligt godis inför helgen.

Nu är det verkligen höstväder för här regnar det, men det gör inget för vi får vara inomhus.
Ha en fortsatt skön  höstdag !
TJINGELING !

1 kommentar:

  1. Vilken söt liten marsmänniska :D. Kul att se Emma klänning. Jag förstår att hon blev nöjd. Vi ses imorgon :D.

    SvaraRadera